Почетна > Бизнис
Бизнис

Највеће предности Виберових пословних порука

Виберове пословне поруке представљају трансакционе, промотивне и конверзацијске поруке које компанија шаље директно корисницима из своје базе, стоји у ауторском тексту Лимора Бејлија, директора Одељења за партнерске послове компаније Ракутен Вибер.
Фото: Wikimedia.Commons/Breeze icon theme

Недавно објављени извештај Дигитал 2022 представио је нове, импресивне податке. По њему, 92,1% корисника приступа интернету путем телефона, 71,2% путем лаптопа или десктоп рачунара и 28,2% посто преко таблета, док на мобилном уређају у просеку проводе четири сата и 48 минута дневно.

У вези са тим показатељима који потврђују да су сви скоро стално на мобилним телефонима – јасно је да је важније је него икада пре доћи до купаца управо тим каналом.

Шта су Виберове пословне поруке?

Виберове пословне поруке представљају трансакционе, промотивне и конверзацијске поруке које компанија шаље директно корисницима из своје базе.

Такве поруке шаљу се унутар истог чета, а корисници могу и да одговарају на њих, што омогућава компанијама и да отпочну разговор с купцима. Та врста повезаности кључна је за стварање лојалности и поверења.

Комуникација један-на-један неминовно води бољем разумевању потреба и афинитета купца. То, заузврат, може да помогне компанијама да унапреде своје производе и услуге, и на тај начин повећају продају.

Под трансакционим порукама подразумевају се нпр. нотификације о праћењу поруџбине, рачун после куповине или порука којом се активира налог.

Промотивне поруке обухватају посебне попусте, нове информације, лансирање нових производа и слично. Таква комуникација погодна је и да се поново активирају они купци који нису били активни неко време.

Коначно, конверзацијским порукама одвија се корисничка подршка, добија се повратна информација од купаца, или се разговара о било којој другој релевантној теми са купцима.

Које су кључне предности персонализованих један-на-један порука?

Ваш купац определио се да добија такве нотификације, што значи да он или она жели да чује шта ваш бренд има да каже.

Јединствени канал за све врсте порука

Ако се одлучите да шаљете трансакционе, промотивне и конверзацијске поруке путем истог канала – то ће бити лако за вас и погодно за купца. Поруке се могу једноставно претражити и закачити на врх чета оне које су саговорницима у датом тренутку најпотребније.

Двосмерна комуникација

Сан маркетинг менаџера постао је јава – дијалогом се ствара емотивна веза, гради оданост, а једнократни купци претварају се у муштерије за читав живот. Бројне студије показују да су купци лојалнији уколико осећају личну повезаност са брендом, као и да онда више купују и ваш бренд препоручују другима. Мобилне поруке један су од ретких канала који омогућује неговање такве двосмерне комуникације. Купци могу истог тренутка да одговоре на ваше поруке, што значи да и ви одмах добијате повратну реакцију и можете моментално да одговорите.

Верификовани, званични пословни профил

Када компаније и брендови отворе званични налог на Виберу, добијају „плаву тачку“ (blue tick), која потврђује аутентичност бренда и пружа сигурност корисницима да стварно комуницирају са верификованим компанијским налогом. Када се у налог уврсте лого, опис компаније, адреса и друге контакт информације, корисницима ће бити много лакше да пронађу више информација унутар вашег Виберовог пословног профила.

Поверење је важно, јер нам омогућује да формирамо везе, доносимо одлуке и да се осећамо сигурним у свету око нас. Када је реч о брендовима, поверење је кључно у стварању позитивног односа са муштеријама и клијентима.


Kraj za Instagram u Rusiji – nova blokada

Преузмите андроид апликацију.