Компанија Мтел, ћерка фирма Телекома Србије, је за четири месеца комерцијалног пословања у Северној Македонији стекла преко 4.000 корисника услуге сателитске телевизије и планира да у другом кварталу ове године уђе у послове мобилних сервиса, изјавио је данас у Скопљу директор Мтела Марко Лопичић.
„Корисници су нас препознали као оператера који је на тржиште Македоније донео најексклузивније телевизијске садржаје и то најбољи спорт кроз Арена спорт канале, серијски и филмски програм кроз Суперстар канале, музички програм кроз Токсик канале, а у нашој понуди налазе се и регионални и национални садржаји“, рекао је Лопичић након сусрета са председником Привредне коморе Србије (ПКС) Марком Чадежом.
Додао је да се планира да у наредном кварталу Мтел уђе на тржиште мобилне мреже кроз интегрисана решења телевизије, интернета и мобилне телефоније, чиме ће понуда бити заокружена.
Лопичић је истакао да је иницијатива Отворени Балкан дошла у правом тренутку за Мтел, јер ће створити бољи пословни амбијент за будуће планове комапније.
Чадеж је оценио да је Мтел један од најбољих производа Отвореног Балкана.
„Компанија Телеком и Мтел која је заиста фантастична у целом региону је управо започела свој пут у Северној Македонији када су јуну прошле премијери Заев и Рама и председник Вучић управо овде у Скопљу лансирали ту идеју“, рекао је Чадеж.
Додао је да га посебно радује што ће ускоро посао Мтела да се шири на услуге мобилне телефоније.
„То је оном што треба целом региону и Отвореном Балкану. И јесмо једно велико тржиште и заједно радимо и правимо профит“, рекао је председник ПКС.
Чадеж је захвалио колегама из Привредне коморе Северне Македоније на сарадњи и честитао им што су у Мтелу добили новог члана.
Srbija i UAE potpisuju sporazum o saradnji u oblasti inovacija
Преузмите андроид апликацију.