Почетна > Нови Сад

Актуелно Нови Сад

Млади у дигиталном свету: Прва радионица „Бренд на мрежама“ одржана у Новом Саду УНИЦЕФ и Тесла оснажују младе за каријере будућности

У Новом Саду је одржана прва радионица „Бренд на мрежама“, која је окупила 30 средњошколаца заинтересованих за дигитални маркетинг.
Фото: Уступљене фотографије

Радионица је део програма „Унапређење дигиталних вештина за младе у Србији“, који УНИЦЕФ спроводи уз подршку Тесла бренда компаније Comtrade, и у сарадњи са Омладинским центром ОПЕНС.

Циљ радионице био је да младима пружи конкретна знања и алате који су им потребни за успешан почетак каријере у дигиталном свету. Фокус је био на томе како изградити лични или професионални бренд на друштвеним мрежама, како функционишу виралне кампање и које вештине су најтраженије на тржишту рада.

„Дигитални свет је наша будућност. Знања која сам овде стекла користиће ми не само ако се бавим маркетингом, већ у свакој области којом се будем бавила у животу“, истакла је Наталија Кундачина, ученица треће године Техничке школе „Милева Марић Ајнштајн”.

Радионицу је водила Марија Радосављевић, Дигитал Медиа Манагер Тесла бренда, која је младима пренела практична знања из области дигиталних кампања. Учесници су имали прилику да сазнају како изгледа рад у дигиталном маркетингу из угла професионалаца, а Тесла тим им је приближио свакодневни рад у технолошкој индустрији.

„Дигиталне вештине су кључне за будућност младих и важно је да компаније уложе своје знање и ресурсе у њихово оснаживање,“ поручила је Мирослава Јеремић, директорка маркетинга Тесла бренда.
Управо због тога ОПЕНС кроз своје активности настоји да младима приближи свет технологије и отвори врата ка будућим занимањима.

Фото: Уступљене фотографије

„Идеја ОПЕНС-овог програма је да се млади заинтересују за науку и технологију као своја потенцијална будућа занимања. Кроз радионице се младима приближавају конкретни путеви ка тим професијама и отварају прилике за повезивање са лидерима из индустрије,“ објашњава Добрила Марковић, заменица директора ОПЕНС-а.

Додатан значај програму даје и чињеница да тржиште рада у Србији бележи све већу потражњу за дигиталним компетенцијама. Према извештају Светског економског форума, „Будућност послова 2025“, вештине у области вештачке интелигенције, обраде података, као и управљање ресурсима и талентима, биће међу најтраженијима. Подаци показују да 2/3 послодаваца у Србији види недостатак вештина као главну препреку за трансформацију пословања.

„Радионице су замишљене као допуна образовању младих којима недостају вештине потребне на тржишту рада“, објашњава Ања Алексић, чланица Извршног одбора Comtrade групације и Пословног одбора УНИЦЕФ-а.

У оквиру програма „Млади у свету технологија“ биће организовано 30 радионица широм Србије, са циљем да се деца и млади – посебно они из рањивих група – припреме за свет рада који обликују технологија и дигитализација.

Подржите овакве иницијативе и омогућите још више младих да развијају своје дигиталне вештине – донирајте УНИЦЕФ-у и будите део позитивних промена.

УНИЦЕФ и Тесла оснажују младе за каријере будућности.

О УНИЦЕФ-у

УНИЦЕФ ради у неким од најризичнијих места на свету, како би досегао до најугроженије деце. У више од 190 земаља и територија радимо за свако дете, свуда, како бисмо изградили бољи свет за све. За више информација о УНИЦЕФ-у и његовом раду, посетите: www.unicef.org/serbia
Пратите УНИЦЕФ на Twitter-u и Facebook-u

Додељене медаље учесницима Спортских игара младих у Новом Саду

Преузмите андроид апликацију.