Почетна > Бизнис
Бизнис

Мета забранила употребу својих АИ алата у политичком маркетингу

Компанија Мета ажурирала је правила коришћења како би забранила употребу својих АИ алата у рекламним кампањама које су повезане са изборима, политиком и друштвеним питањима, саопштио је портпарол фирме из калифорнијског Менло Парка.
Фото: Танјуг/AP Photo/Thibault Camus, File

Ограничења везана за вештачку интелигенцију (АИ) ће се примењивати и на рекламне кампање у неким другим областима, као што су финансијске услуге, здравство или фармацеутска индустрија, преноси Си-Ен-Ен (ЦНН).

„Верујемо да ће нам овај приступ омогућити да боље разумемо могуће ризике и изградимо праве мере заштите за коришћење генеративне вештачке интелигенције у огласима који се односе на потенцијално осетљиве теме“, истиче се у саопштењу Мете.

Како преноси Тех кранч, Мета ће од 2024. године године захтевати од оглашивача који објављују рекламу везану за политичка и друштвена питања на платформама, као што су Фејсбук и Инстаграм, да саопште да ли је њихова реклама креирана уз помоћ АИ.

Altiparmakov: Srbija ima visoke devizne rezerve da očuva stabilnost kursa

Преузмите андроид апликацију.