Компанија „Мета“, у чијем су власништву Инстаграм и Фејсбук, саопштила је данас да планира да пооштри мере у вези са заштитом младих од штетног садржаја на друштвеним мрежама.

„Редовно се консултујемо са стручњацима за развој адолесцената, психологију и ментално здравље како бисмо помогли да наше платформе буду безбедне и прикладне за младе људе, што укључује побољшање нашег разумевања које врсте садржаја могу бити мање прикладне за тинејџере“, наводи се у саопштењу компаније.
Једна од измена је ограничење видљивости одређеног садржаја, чак и уколико он долази од њихових пријатеља или људи које прате.
То се, пре свега, односи на постове у којима корисници пишу о самоубиству или је приказана голотиња.
Поред тога, млади ће бити „заштићени“ од постова који говоре о дуванским производима, оружју, алкохолу, естетској хирургији и губитку тежине.
Samsung očekuje godišnji pad operativnog profita za 35% u četvrtom kvartalu 2023
Преузмите андроид апликацију.