У свом редовном шестомесечном извештају, консултанстка агенција Бејн енд компани прогнозира да ће годишњи раст продаје луксузне робе – одеће, асесоара и производа за негу лепоте – бити између 5,0 и 12,0 одсто на глобалном нивоу у 2023. години.

У претходној анализи је ова компанија прогнозирала годишњи раст продаје луксузне робе између 3,0 и 8,0 одсто, преноси Ројтерс.
Луксузни брендови који су намењени богатој клијентели у САД бележе бољу продају од брендова за људе са нижим примањима, додаје се у извештају Бејн енд компани.
“Брендови који су у стању да задовоље потребе најимућнијих купаца… су они који раде боље од других”, рекла је сарадница поменуте компаније Федерика Левато за Ројтерс.
Многе врхунски брендови мењају своју стратегију продаје како би се наметнули најбогатијим клијентима, који су углавном отпорнији на економске турбуленције, наведено је у анализи.
Млађи купци су по правилу под већим финансијским притиском него старији потрошачи са већим примањима.
Потрошња у САД успорава, а највише се очекује од Кине, закључује се у извештају.
Kanada spremila zakon, Gugl i Fejsbuk će morati da plate medijima za sadržaj
Преузмите андроид апликацију.