Дисконтни ланац „Лидл” у Немачкој од октобра мења асортиман и избациће неколико производа из продаје како би био пример другим трговцима.
Истим путем кренуо је и конкурент „Алди”, а суштина је да се пословање води у правцу одрживости.
Сматрају да су највише погођени производи попут млека, меса и кобасица.
Како је наведено, постоји могућност да у понуди неће бити воћа и поврћа које се допрема авионима, што је допринос смањењу загађења.
Лидл је саопштио да ће од следећег месеца потрошачи моћи да купују само говедину треће или четврте категорије, а месо би и даље требало да стиже из Немачке.
Из ове компаније су саопштили да ће од почетка 2024. године потрошачи моћи да купе само свеже млеко и млеко без лактозе приватних робних марки са „типовима производње 3 и 4”.
У току године дуготрајно млеко, а тиме и целокупни асортиман конзумног млека такође ће бити пребачен на виши ниво производње, кажу из ове компаније.
Млеко ће такође стизати искључиво из Немачке.
Преузмите андроид апликацију.