Почетна > Бизнис
Бизнис

Леви Штраус бележи пад продаје

Акције компаније „Леви Штраус“, произвођача чувених фармерки „левис“, пале су пред отварање берзи у САД за 11 одсто након што је фирма објавила да очекује слабију продају у надолазећој празничној сезони због уздржаности потрошача у Европи и Сједињеним Америчким Државама.
Фото: Unsplash/Unsplash+

Компанија је такође додала да размишља о продаји свог бренда „докерс“ због незадовољавајућих резултата, преноси Ројтерс.

Сужавамо наш фокус како бисмо остварили пун потенцијал бренда „левис“ и убрзали представљање нове линије „бијонд јога“, изјавила је извршна директорка компаније Мишел Гас.

„Леви Штраус“ је раније одустао од бренда „денизен“ који није донео очекивани профит, а у неким регионима је дошло и до отпуштања да би се смањили трошкови.

Наведени кораци су се показали као добро решење пошто је „Леви Штраус“ у свом трећем фискалном кварталу ове године остварио кориговану зараду по акцији од 33 цента, изнад очекивања аналитичара ЛСЕГ који су прогнозирали 31 цент по деоници.

Predstavljen novi avion Er Srbije koji nosi boje i oznake EKSPO 2027

Преузмите андроид апликацију.