Почетна > Нови Сад

Нови Сад Новосадске приче

Легенде домаћих путева још увек доступне на новосадским огласима (ФОТО)

Другом половином прошлог века аутомобили су загосподарили светским путевима. Свако је, у једном моменту, имао свог фаворита, а за многе су, сада већ застарели модели и машине, остали „недосањани снови“.
Фото: Градске инфо

Већина домаћег становништва са задовољством је за свој породични ауто бирала Југо 45 или Заставу 100, и то са великим поносом. Возио се Фића, а ко је „имао“, себи је обезбедио и понеки Мерцедес, Ауди, Фиат, Рено или можда популарну „Ајкулу“ из Француске.

Данас, модела из тих година је на путевима остало мало, али срећом, на огласима у Новом Саду се још увек могу наћи неки легендарни примерци који се добро памте.


Volkswagen Golf 2 GTD – 1991. годиште

Свака прича о аутомобилима у домаћем региону почиње са Голф „двојком“, па тако и ова. Овај колекционарски примерак продаје се за 7.500 евра, а испод хаубе „крије“ дизел мотор од 1.588 кубика и 69 коњских снага. Свакако, није у питању редак модел, али је у стању у ком се продаје дефинитивно кандидат за једног од најочуванијих Голфова у региону.


Mercedes Benz E 260 2.6i – 1986. годиште

Један од непревазиђених аутомобила из Штутгарта дефинитивно је овај модел Е класе, код нас обично познат по томе што прелази милион километара без муке. Конкретан модел из огласа носи и бензински мотор од 2.600 кубика, који располаже са 166 коњских снага. Продаје се за чак 9.500 евра, што не чуди, јер овај аутомобил стар 37 година делује заиста „свеже“.


BMW 520i – 1983. годиште

У истој класи као и претходни Мерцедес, ова „Петица“ нуди нешто другачији угођај у вожњи. Тренутни власник не крије да је ауто рестауриран и поново фарбан, а следећи власник мораће за њега да издвоји 9.999 евра. Дволитарски бензински мотор овом BMW-у даје 124 коњске снаге.


Audi 100 2.3i – 1988. годиште

Немачки квартет комплетирамо Аудијем, добро познатим наследником модела 80. Ова „стотка“ није на цени као претходни модели, па њен власник можете постати за „само“ 5.000 евра. Мотор од 2.300 кубика један је од легендарних Аудијевих „петака“, а тих пет цилиндара овом моделу дају 131 коњску снагу.


Citroen DS (Ајкула) – 1974. годиште

Линија, хидраулика, прекривени задњи точкови и хромирани детаљи ове француске „лађе“ урезани су у сећања многих. Данас, јако је тешко наћи једну очувану „Ајкулу“, али једна таква налази се у улици Стевана Нештицког. Срце овог Цитроена је дволитарски бензинац који производи скоро 100 коњских снага, а овај епохални модел има и такву цену – 41.000 евра.


Zastava 750 (Фића) – 1979. годиште

Легендарни „Фића“ живи кроз „Националну класу“, „фићијаде“ и многе љубитеље који га се не одричу ни по коју цену. Ипак, када се за то одлуче, цена доказује да је у питању тешка одлука. Конкретно овај продаје се за 9.200 евра, а уз аутомобил и сву пратећу документацију нови власник добиће и рачун издат приликом куповине овог аута пре 44 године. Из тога можете и сами закључити – овог плавог „Фићу“ продаје његов први и једини власник.


Zastava 1300 Miletrecento (Тристаћ) – 1967. годиште

Одмила прозван „Тристаћ“, овај Заставин модел уједно је и најстарији примерак на овој листи. Као аутомобил стар 56 година припада олдтајмерима групе „А“, а и овај примерак поседује оригиналну фактуру из Заставе. Како и име говори, мотор има 1.300 кубика, а производи 65 коњских снага. Овај рестаурирани примерак ваш може бити за 10.000 евра.


Сваки од огласа доступан је кликом на име модела


Nesvakidašnji „novosadski“ polovnjaci na prodaju – koji imaju frižider, a koji 900 konjskih snaga? (FOTO)

Преузмите андроид апликацију.