Колико се може научити о одређеној дестинацији само гледајући слике са друштвених мрежа?
Дошли смо до тренутка када људи путују у фантастичне далеке земље на основу броја лајкова које очекују да добију на својим Инстаграм објавама.
И тако управо та количина „лајкова“ коју “заради” одређена дестинација даље постаје одлучујући фактор у одабиру путовања.
То и не чуди ако знамо да данас све више људи бира своју одећу на основу потенцијалних лајкова на друштвеним мрежама, наручује атрактивну храну која ће, када је објаве, освојити виртуелни свет, до тога да све више младих пажљиво бира пријатеље са којима ће провести вече, а који им могу донети највише реакција публике.
Па зашто онда не би по истом принципу бирали и свој следећи одмор.
Стигла је и потврда науке
Недавно истраживање је показало да је много људи мотивисано да путује на основу „лајкова“ које ће добити на друштвеним мрежама када објави своје фотографије са путовања. Истраживање је спроведено на Универзитету Џорџија, где је анкетирано 758 људи, управо на тему путовања и друштвених медија.
Истраживачи су посебно тражили да виде како дељење „туристичких искустава“ обликује изборе дестинација за путовања које људи имају на уму.
Путовање
Истраживачи су открили да је код људи који су очекивали већу количину позитивних друштвених повратних информација које ће генерисати нечија објава на друштвеним мрежама, већа вероватноћа да ће се и сами одлучити баш за ту дестинацију.
Поставља се питање, ако се сви водимо трендовима на друштвеним мрежама, да ли ћемо на крају искусити потпуно исте планове одмора, односно, већ виђене тренутке на Инстаграму.
Zaboravili ste da popijete lek? Evo kada možete da uzmete sledeću dozu
Преузмите андроид апликацију.