Због чега су купци у Србији још увек невољни да користе самоуслужне касе? Један потрошач је испричао своју причу.
Пошто ми је у комшилуку, редовно купујем у продавници једног трговинског ланца у Браничевској улици у Београду.
У продавници су биле две касе и две касирке. Однедавно су уведени аутомати за купце који робу плаћају картицама.
Кад сам први пут видео те аутомате, касирка ми је казала: „Купци треба да се обуче да за све што купе користе аутомате.”
Пошто процедура није баш тако једноставна, а купцима је терет да користе аутомат, онда касирка (сада је у продавници само једна) „скаче” са благајне до аутомата и куца рачуне, па се враћа на благајну, што ни њој није лако.
Сматрам да је обавеза сваке продавнице да услужи сваког купца, а не да се ми купци претворимо у касирке трговинског ланца.
EU: Potrošnja domaćinstava u 2022. godini porasla za 4,7 odsto međugodišnje
Преузмите андроид апликацију.