Почетна > Бизнис
Бизнис

Криза стигла и у Мекдоналдс, опада продаја хамбургера

Мекдоналдс намерава да преиспита своју стратегију одређивања цена, након што су купци показали мање интересовање за њихове производе и тиме смањили продају у објектима овог америчког гиганта индустрије брзе хране.
Фото: Unsplash/aliazukrina

Продајна места отворена у последњих годину дана забележила су пад продаје од један одсто у периоду април-јун у поређењу са истим раздобљем прошле године. То је први пад продаје још од времена пандемије.

Пад је уследио упркос томе што је ланац хамбургера нудио новчане попусте како би покушао да поврати купце који пазе на трошкове као и оне који су бојкотовали ланац због рата између Израела и Газе.

Шеф Крис Кемпински рекао је да су лоши резултати приморали компанију да „свеобухватно преиспита“ цене.

Руководиоци су истакли недавне промоције, као што је срећан оброк од 5 долара у САД и кампања у Великој Британији у којој гости могу да изаберу три артикла за 3 фунте.

Очекује се да овакве акције бити продужене и наредних месеци, а  компанија је саопштила да ради и са корисницима франшизе на другим „вредностима“.

„Знамо како то да урадимо. Написали смо приручник о вредности и радимо са нашим корисницима франшизе да извршимо неопходна прилагођавања“, рекао је он преноси Би-Би-Си.

Koje zemlje Evropske unije su najzaduženije?

Преузмите андроид апликацију.