Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић, рекао је данас да се спрема нови пакет који ће донети кориговане цене возних карата од Београда до Новог Сада, али ће бити заштићени људи који возом иду на посао.
„Цена за њих неће расти. А за најбрже и најквалитетније возове биће раст цене, али ће и даље бити најповољнији у региону“, рекао је Момировић.
Додао је да је у железницу уложено више од милијарду евра, те да се она мора и одржавати, и апеловао да грађани то разумеју.
„Цена мора да буде мало виша. Неће бити много виша за оне који из Пазове, Бановаца, Инђије користе железницу до посла.“ Момировић је оценио да Србија у најтежим околностима у Европи у последњих 70 година има више инвестиција у инфраструктуру него све остале земље региона заједно.
Оценио је да је Моравски коридор са више од 3.000 радника тренутно највеће градилиште и да ће та саобраћајница много значити за регион који у Србији има највише малих и средњих предузећа.
Поновио је да ће 15. јуна бити пуштена у саобраћај друга трака сектора пет аутопутске обилазнице око Београда са тунелом Стражевица.
„Остаје само још једна деоница до Бубањ Потока. Да тако транзитни саобраћај изместимо из града. То је значајно за саобраћај и за екологију. Наша економија расте, то значи раст превоза терета, то морамо да подржимо“, рекао је Момировић.
Министар је указао на значај убрзања изградње Фрушкогорског коридора, односно тунела Иришки венац, који ће бити најдужи у Србији и омогућити да Фрушка гора, која је сада затрпана теретним саобраћајем, буде лепотица Србије.
Навео је да је у последњих годину и по на 38 локација по Србији започета изградња канализације, те да ће се у наредној фази кренути са постројењима за пречишћавање отпадних вода, да би очистили наше реке.
Навео је да је председник Александар Вучић „зацементирао“ ове инфраструктурне пројекте и оценио да су они део његове политике.
„И сад кад крене у обилазак, ја сам сигуран да ће мотивисати људе на још боље резултате“, рекао је Момировић.
Преузмите андроид апликацију.