Почетна > Бизнис
Бизнис

Кодакова пропуштена прилика: Од Фото гиганта до банкрота

Мало је корпоративних грешака које су тако запањујуће као што је Кодак-ова пропуштена прилика за прелазак на дигиталну фотографију. Овај стратешки неуспех био је директан узрок Кодаковог вишедеценијског пропадања пошто је дигитална фотографија уништила његов пословни модел заснован на филму.
Фото: Војводина уживо

Неспособност менаџмента Кодака да види дигиталну фотографију као технологију будућности, чак и када су њени истраживачи проширили границе технологије, наставиће се деценијама. Још 2007. Кодаков маркетиншки видео је осетио потребу да говори да се „Кодак вратио“ и да Кодак „неће више да се игра са дигиталом“.

ико није приметио, али је Кодак потпуно нестао са сцене због велике грешке. Кодак је, укратко, некада био највећи бренд фотоапарата широм света. Грешка коју су направили сеже неколико деценија уназад, тачније до децембра 1975. године.

Фото: Pixabay

Запослени у Кодаку, Стивен Сасон, пришао је својим шефовима да им представи невероватно откриће дигиталног фотоапарата. Нема више потребе за филмом.

Све је много једноставније и брже. Нажалост, Кодак је одбио Стевенсову идеју.

У то време, Кодак је већину свог новца зарађивао од продаје филмова. Стога им је било ризичније да се упусте у ову новину.

Као резултат тог понижења, Стивен се обратио Сонију, који је у то време био највећи конкурент Кодаксу. Сони је прихватио идеју и лансирао дигиталну камеру, преплавивши тржиште.

Постепено, Кодак је почео да нестаје све до 19. јануара 2012, када је званично поднео захтев за банкрот.

Britanski „Tajm aut” svrstao Kotor među najlepša mesta sveta

Преузмите андроид апликацију.