Почетна > Нови Сад

Актуелно Нови Сад

Кинези значајно убрзали радове на Фрушкогорском коридору

Министар грађевинарства Томислав Момировић изјавио је данас да је кинески извођач радова, компанија ЦРБЦ, значајно убрзао радове на изградњи Фрушкогорског коридора, то јест аутопута Рума – Нови Сад.
Фото: Градске инфо (Архива)

Момировић је одржао састанка у градилишном кампу у Новом Саду за изградњу Фрушкогорског коридора и обишао радове на изградњи моста код Каћа који ће бити дуг скоро 1.700 метара

Захвалио је Коридорима Србије и компанији „CRBC“ на реализацији тог пројекта.

„Кинези су показали да имају јако стручан тим и значајно убрзали радове последњих месеци. Већ су урадили добар део послова, а ово је један од два потпуно нова моста која градимо у Новом Саду“, рекао је Моморовић.

Истакао је да ће Нови Сад са Фрушкогорским коридором и обилазницом око тог града добити потпуно нове обрисе у саобраћајном смислу и постати модернији град.

У оквиру Фрушкогорског коридора биће изграђен и тунел Иришки венац дужине око 3,5 километара, који ће бити најдужи тунел у Србији.

Истакао је да је веома поносан што се у Србији граде ауто-путеви и брзе саобраћајница упркос кризи у свету.

„Успевамо да реализујемо 10 ауто-путева и брзих саобраћајница. Један од њих је Фрушкогрски коридор или ауто-пут Рума – Нови Сад дужине 48 км, са мостом и будућим највећим тунелом у Србији. Успевамо и када имамо у Европи рат“, нагласио је Момировић.

Директор Коридора Србије Александар Антић каже да је Фрушкогорски коридор једна од најзначајнијих пројеката који ће повазати Бачку са Сремом и наслањати се на ауто-пут Рума – Шабац и брзу саобраћајницу Шабац – Лозница.

Антић је истакао да ће Фрушкогорски коридор бити брза веза тог дела земље са Републиком Српском и БиХ и захвалио министру Момировићу на подршци.

„CRBC“ је интензивирао радове, рекао је Антић и додао да је сваки дан на градилишту између 350 и 400 радника, са око 150 машина.

„Имамо сада озбиљан напредак на овом мосту, урађено је 80 шипова и изграђен помоћни мост од око 630 метара, који служи за изградњу главног моста. Очекујемо да ће све активности на овом мосту ићи по динамици и да ће до краја године бити уграђени сви шипови“, навео је он.

Како каже, за бушење тунела се још ради на стабилизацији терена.

Антић истиче да је то захтеван пројекат, да је урађена заштита и започета израда портала, као и да су у току припреме за почетак бушења тунела.

Novosadski mostovi koji više ne postoje

Преузмите андроид апликацију.