Почетна > Бизнис
Бизнис

Кинески туристи се враћају на туристичко тржиште Србије

Од априла до јуна ове године најављен је долазак првих хиљаду кинеских туриста у Србију, у оквиру балканских тура, саопштило је данас Удружење хотелијера и ресторатера ХОРЕС.
Фото: Pixabay/Waldemar_RU

Како је наведено, два највећа кинеска туроператора „Каиша Гроуп и Утоур Гроуп Ко. Лтд, су на састанку са представницима ХОРЕС-а најавили долазак кинеских туриста у знатно већом броју у односу на 2019. годину, која је била рекордна година српског туризма пре глобалне пандемије. ХОРЕС их је упознао са пословним амбијентом Србије у постковид периоду.

Како се подсећа, 2019. године у Србији регистровано више од 150.000 кинеских туриста, који су били међу прве три земље по броју долазака страних туриста. Кинески партнери очекују да задовољство гостопримством, хотелима, ресторанима и туристичким садржајима буде као и пре пандемије.

ХОРЕС наводи да је циљ састанка био успостављање партнерства са та два кинеска туроператора.

Кинеску делегацију су чинили Рен Јун (Рен Јун), председник Каиша Гроуп и Фенг Бин (Фенг Бин) председник Управног одбора Утоур Гроуп Ко, Лтд, који су упознали домаћине о озбиљним плановима за туристичку размену Србије и Кине у годинама које долазе, као и да су заинтересовани за партнерство са ХОРЕС-ом, као највећом струковном организацијом угоститељске делатности у земљи.

Такође, од ХОРЕС-а очекују да предложе хотеле и ресторане у којима би кинески туристи одседали, са посебном пажњом на сертификоване објекте „Чисто и сигурно” (Клин & Сејф), јер су здравствено-хигијенске мере један од предуслова за безбедан боравак њихових туриста. Председник Управног одбора ХОРЕС-а, Александар Василијевић, изјавио је да ће ХОРЕС координирати са свим заинтересованим хотелима и ресторанима, како би оправдали очекивања кинеских туриста.

Директор ХОРЕС-а, др Георги Генов, поздравио је ову иницијативу, и изјавио да су хотели и ресторани у Србији спремни за прихват кинеских гостију, као и да је договорено са кинеским партнерима да ће ХОРЕС-у бити достављане примедбе на квалитет услуга у хотелима и ресторанима, са циљем отклањања недостатака и унапређивање квалитета.

Састанку су присуствовали представник Амбасаде Народне Републике Кине, саветник за културу Ху Хонг (Xу Хонг), који је истакао успешну сарадњу Србије и Кине на свим пољима, па и у туристичком сектору, као и маркетинг менаџер Туристичке организација Србије, Анета Ускоковић, додаје се у саопштењу, преноси Танјуг.

Kineske provincije daju novim bračnim parovima 30 dana plaćenog odsustva

Преузмите андроид апликацију.