Две кинеске стартaп компаније за доставу намирница – Мисфреш и Дингдонг – имале су доста слаб почетак након појаве на америчкој берзи акција.
Инвеститори су забринути због оштре конкуренције на кинеском тржишту око испорука намирница и да ли ће ове компаније икада постати профитабилне.
Мисфреш, иза којег стоји кинески технолошки гигант Тенсент, појавио се у петак на берзи на Насдак-у, ценећи његове америчке депозитарне акције по 13 долара и компанија је прикупила око 273 милиона долара. Од тада су акције пале за трећину и у уторак су се затвориле на 8,65 долара.
У међувремену, ривал Дингдонг, који је у уторак почео да тргује на њујоршкој берзи, завршио је дан са приближно истом ценом акција од око 23,50 долара.
Након тешког почетка Мисфреш-а, Дингдонг је заправо смањио величину своје иницијалне јавне понуде са 357 милиона на 110 милиона долара, под претпоставком да су осигураници у потпуности искористили своју могућност куповине додатних акција других фирми.
Оба ова играча у е-трговини покушавају да искористе растуће трендове у Кини – прелазак на интернет куповину, потражњу за висококвалитетним производима и дигитализацију ланаца снабдевања.
Међутим, Мисфреш и Дингдонг наилазе на неке од највећих кинеских гиганта, укључујући Алибабу и JD.com, и компанију за доставу хране Меитуан. Ове фирме имају снажну логистику и развијене ланце снабдевања.