Луксузни бренд Диор оптужен је за расизам на кинеским друштвеним мрежама због рекламе на којој је приказана азијска манекенка која прстом подиже крај ока на горе.

Француска кућа објавила је слику на свом Инстаграм налогу раније ове недеље, пре него што ју је брзо уклонила, пренео је Би-Би-Си.
Диор није давао јавне изјаве.
Кинески корисници интернета све су осетљивији на приказивање Кинеза усред растућег националистичког расположења на мрежама.
Контроверзна слика постављена је пре шест дана како би промовисала Диорову нову колекцију шминке.
На њој се види како манекенка подиже око са натписом “Каналишите своју мачју жестину”.
Слика је касније репостована на кинеским платформама друштвених медија, где су је критиковали и поставили вирални хештег “Диор реклама за шминку оптужена за дискриминацију Азијата” на Веибу.
Бесни коментари су преплавили Инстаграм налог ове француске куће.
Коментар “То је расна дискриминација”, добио је највише лајкова.
Кинеске државне новине “Глобал тајмс” објавиле су уреднички текст позивајући бренд да се извини.
“Повлачење очију уназад… исмева изглед Азијата, посебно источних Азијата,” наводи лист и додаје да се нада да ће се Диор суочити са својим грешкама, упутити искрено извињење, одговорити азијском друштву и дати јасне изјаве о томе како да се спречи да се слични проблеми не дешавају у будућности.
Bivša poslanica Evropskog parlamenta Kaili puštena iz zatvora u kućni pritvor
Преузмите андроид апликацију.