Нова правила за оглашавање брзе хране у Великој Британији предвиђају забрану њеног рекламирања на телевизији пре 21 сат.
Влада је саопштила протекле недеље да ће нова правила ступити на снагу до краја идуће године, а биће забрањени огласи за производе за које се сматра да садрже превише масти, соли и шећера.
Биће забрањени плаћени огласи за њихову промоцију на интернет сајтовима, укључујући Фејбук и Гугл. Здравствене установе критиковале су планове владе, наводећи да садрже превише изузетака да би могли да утичу на спречавање пораста гојазности у Великој Британији.
Такође, ограничење се неће односити на маркетинг мањих компанија са мање од 250 запослених.
Влада је дозволила многе изузетке, па тако ће компаније моћи да приказују рекламе на сопственим веб порталима и својим налозима на друштвеним мрежама.