Почетна > Србија
Србија

Кампања „На матуру без аутомобила“ у Сремској Митровици

Кампања „На матуру без аутомобила“ у организацији Савета за безбедност Града Сремска Митровица и Агенције за безбедност саобраћаја Републике Србије која је одржана у Сремској Митровици подсетник је и опомена за све младе људе када је безбедност у саобраћају у питању. Млади Митровчани имали су прилику да чују сведочанство особе која је преживела саобраћајни удес али и да доживе симулацију превртања аутомобила.Град Сремска Митровица и Агенција за безбедност саобраћаја ову кампању спроводе у сарадњи са Министарством унутрашњих послова и Министарством просвете, науке и технолошког развоја.
Фото: РТВ

Сремска Митровица је један од 40 градова у којима се спроводи ова кампања у оквиру које млади имају прилику да чују и личну причу особе која је преживела саобраћајну незгоду услед које је задобила тешке телесне повреде и трајни инвалидитет.

Предавачи су говорили о више аспеката везаних за безбедност саобраћаја и издвојили четири највеће претње, а то су: неупотреба сигурносног појаса, затим конзумација алкохола и вожња, употреба мобилног телефона и превелика брзина у вожњи у аутомобилу. Поред трибине у Градској кући, на Тргу Ћире Милекића била су постављена два симулатора „Коса раван“ и „Ражањ“, а матуранти су имали могућност да стекну искуства у ситуацијама у саобраћају. Заинтересовани су могли да испробају симулаторе чеоног судара и превртања и да на практичном примеру увиде значај употребе појаса.

Фото: РТВ

Град Сремска Митровица и Агенција за безбедност саобраћаја ову кампању спроводе у сарадњи са Министарством унутрашњих послова и Министарством просвете, науке и технолошког развоја. Основни циљ кампање је да се матуранти подстакну да на прославе матура не иду колима, али и да буду безбедни будући возачи и учесници у саобраћају. Кампања „На матуру без аутомобила“ настала је 2014. године када су матуранти враћајући се са вечери коју су требали да памте као једну дивну ноћ, под утицајем алкохола доживели саобраћајну незгоду са смртним исходом, троје њих је тада смртно страдало. Циљ кампање је да се млади упозоре на ризична понашања у саобраћају и на тај начин спасе што више људских живота.

Nova predstava kikindskog teatra

Преузмите андроид апликацију.