Барселона је склопила спонзорски уговор према којем ће добити 280 милиона евра у следеће три године.
Ове сезоне ће каталонски гигант добити 43,5 милиона евра по сезони од неколико спонзора, а нови спонзор јој доноси додатних 93 милиона годишње.
У питању је шведски аудио стриминг сервис „Spotify“ чије ће име бити на дресовима мушке и женске екипе Барселоне.
Осим тога, „Spotify“ би овим уговором требало да добије и право на промену имена стадиона „Камп Ноу“.
Барселона никад није мењала име свог стадиона, а све до 2006. није имала ни спонзора на дресовима.
Први натпис на Барсином дресу имао је УНИЦЕФ, а после тога су спонзори били Катар Ервејз и Ракутен (Вајбер).
Директори Спотифаја су виђени на утакмици Барселоне и Атлетико Мадрида (4:2) протеклог викенда, па се озваничење уговора очекује током недеље.
Ова вест стиже у јеку оптужби јавности против „Spotify“ због ширења расне мржње, али и ставова против вакцинисања.
Због тога су своју музику са овог сервиса уклонио легендарни Нил Јанг и Џони Мичел.
Februar u znaku fudbala – ovo su derbiji koje ne smete da propustite!
Преузмите андроид апликацију.