Почетна > Живот и стил
Живот и стил

Како супербогати људи показују своје богатство у ери „тихог луксуза“?

У ери „тихог луксуза“ супербогати људи су пронашли суптилније начине да покажу свој статус… Уместо очигледних симбола богатства, као што су светлуцави дијаманти и познати брендови, они се окрећу предметима који су препознатљиви само онима који су дубоко у свету луксуза.
Фото: Pexels/Pixabay

Према новом извештају The Wall Street Journal, 0,1% најбогатијих људи одбија да користи очигледне симболе богатства, замењујући их аксесоарима које разумеју само они који имају специјализовано знање о луксузним стварима. На пример, сатови Patek Philippe Perpetual много су скупљи и суптилнији од популарног Rolex бренда, и говоре више о особи која их носи: – Када видите Rolex Daytona, то је једно. Када видите Patek Philippe Perpetual, знате да је овај човек у другој игри – рекао је један банкар са Вол Стрита.

Дијаманти нису у моди

Најбогатије жене света више не бирају светлуцаве драгуље, дијаманте и смарагде, сматрајући их „превише упадљивим и из 80-их.“ Уместо тога, оне се фокусирају на „тежину злата“. Понекад се могу видети са огромним златним ланчићима, довољно дебелим да на њих закачите бицикл. Овај тренд показује како се луксуз мења и постаје дискретнији, а богатство се сада изражава кроз снажан, али суптилан избор луксузних предмета.

Уникатне ствари

Још један популаран тренд међу елитом је обсесија јединственошћу. Ако купујете аутомобил, то мора бити ексклузивна верзија, као што је Range Rover SV Burford Edition, од којих постоји само 10 на свету. Ако планирате путовање, то мора бити лет који ће бити широко покривен у медијима. Екстравагантна путовања, попут тура на Антарктику или сафарија са поларним медведима у удаљеним деловима Норвешке, постају популарна, јер класична дестинација попут Саинт Бартхéлемyа више не изненађује.

Занимљиво је да богати људи избегавају превише торби са именима брендова, јер када путујете приватним авионом, не морате ни да затворите торбе – све што желите може бити смештено на празно седиште или у задњем делу кабине. То је још један начин на који луксуз постаје дискретнији и мање упадљив.

Ови трендови показују како се данас богатство изражава кроз суптилност и јединственост, с нагласком на квалитет и ексклузивност, а не на очигледну потрошњу или упадљиве симболе богатства.

Moda bez logotipa – Kako pronaći svoj stil bez praćenja trendova?

Преузмите андроид апликацију.

Ознаке