Дом здравља “Нови Сад” подсећа грађане да у складу са одлуком и препоруком Министарства здравља Републике Србије, а у циљу оптимизације броја термина за преглед код изабраног лекара, прегледи заказују позивом call центра, као и путем апликације “Мој доктор” преко андроид телефона.

За оне пацијенти који из неког разлога на овакав начин не могу да закажу свој преглед, то могу урадити код тимске сестре.
Приметно је да понедељком пристиже велики број позива, некада буде и до 10 000 и да је највећи број позива у преподневним сатима.
Дневно се у “Дому здравља” обради и од 3500 до 5000 позива, све у зависности од дана, али и од периода дана.
Битно је напоменути да систем функционисе тако да у сваком тренутку у реалном времену, call центар истовремено може да прими 90 позива.
Сви који су преко тих 90, систем их накратко искључује, па се тако дешава да пацијенати помисле како им је неко прекинуо везу или их искључио, а у ствари они нису ни у ушли у систем па морају сачекати на одговор оператера.
Овакав вид заказивања обезбеђује слободан термин код скоро 90 % изабраних лекара, и то данас за данас, најкасније сутра дан.
Прве прегледе код специјалиста заказују изабрани лекари, а контролне прегледе специјалисти или њихове тимске сестре, са изузетком физијатара који сами заказују контролне прегледе.
Како би систем заказивања добро функционисао, редовно се прати фреквенција и брзина заказивања, и с тим у вези се повећава број оператера.
Из “Дома здравља” Нови Сад још једном, моле грађане за разумевање и стрпљење, будући да је ово начин да без чекања у реду испред амбуланте добију своју здравствену заштиту.
Februar posvećen borbi protiv raka – Prof. dr Dragana Bogdanović – #nemapredaje (VIDEO)
Преузмите андроид апликацију.