Почетна > Живот и стил
Живот и стил

Како да новчаник никада не буде празан: Поштујте ова правила и увек ћете имати новца у изобиљу

Фенг шуи правила за новчаник која не смете прекршити.
Фото: Pexels/Andrea Piacquadio

У фенг шуију новчаник има врло важно место у процесу привлачења новца. данас су новчаници доступни у разним величинама, бојама, са бројним одељцима за новац и картице. Углавном се према фенг шуију саветује да изаберете онај новчаник који вас највише привлачи, односно највише вам се допада.

Ипак, фаворит за привлачење новца је новчаник у црвеној боји, простран и са преградама за све што вам треба како би био уредан. Најбоље је одабрати новчаник у којем се новчанице не преклапају на пола.

Постоје одређена фенг шуи правила везана за новчаник за које се верује да привлаче новац, али и штите од трошкова и расипања:

Новац мора бити сложен „лицем нагоре“, прво велики износи, а затим мали

Новчаник никада не сме бити празан, јер то привлачи лошу финансијску енергију. Увек у новчанику држите бар ситан метални новац.

Чувајте у новчанику свој „срећни новчић“ који сте добили од успешне или драге особе, или сте га сачували од успешне трансакције итд.

Овај новчић ће бити ваш лични срећни талисман.

Освојени или пронађени новац не би требало да остане у новчанику (колико је лако дошао, тако лако га пустите).

Поцепаном, удубљеном, згужваном новцу није место у новчанику! Пре него што новчаницу ставите у новчаник, исправите је, ако је новчаница поцепана, запечатите је или замените.

Исто се односи на отпад: старе чекове, папире, спискове, белешке са бројевима телефона итд. Новац у такав новчаник тешко улази.

Чим се новчаник поцепа, одлепи или му се сломе затварачи и копче – замените га! Огреботине и рупе на новчаником зраче негативном енергијом.

Не заборавите, новчаник је првенствено симбол новца. И какав симбол, такав новац! Зато се потрудите да одржавате свој новчаник уредним, од њега направите амајлију и размишљајте позитивно о финансијама.

Kada morate da kupite nove peškire?

Преузмите андроид апликацију.