Почетна > Нови Сад

Актуелно Нови Сад Србија

Како ће изгледати путна мрежа Србије и шта то значи за Новосађане? (ФОТО)

Фрушкогорски коридор, ауто-пут Нови Сад-Зрењанин-Београд, ауто-пут Рума-Шабац само су неки од потеза који се раде у Србији, а путна мрежа наше државе за неколико година значајно ће се разликовати у односу на тренутно стање.

На анимацији изнад означени су ауто-путеви и брзе саобраћајнице које су постојале пре 10 година, и оне које су данас изграђене или су у изградњи, као и пројектовању.

Ако од Новог Сада кренемо северно већ постојећим ауто-путем, до Сомбора или Кикинде моћи ћемо брзим саобраћајницама.

У питању је деоница која ће спојити границу са Мађарском код Бачког Брега, Сомбор, Црвенку, Кулу и Врбас, ту ће се спојити са ауто-путем Е-75, док ће са источне стране повезати Србобран, Бечеј, Кикинду и гранични прелаз са Румунијом код Накова.

Од Новог Сада до Сомбора моћи ћете за око сат времена уместо досадашњих сат и по, за слично време стизаће се и до Кикинде, а североисток и северозапад Србије, Сомбор и Кикинда, биће раздвојени путем дугим сат и 15 минута, уместо досадашња два сата.


Ауто-пут Нови Сад-Зрењанин-Београд

Гледајући из перспективе Новог Сада, овај ауто-пут требало би да почне надомак Каћа, поред Жабља, уз Арадац, Мужљу, Ечку, Стајићево, Идвор, Коваћицу, Дебељачу, Сефкерин, Јабуку, Глогоњ и Овчу код Београда.

У питању је деоница од 105 километара која би Зрењанин спојила са Новим Садом и Београдом. Од Новог Сада до Зрењанина стизаће се за 25 минута, насупрот 55 минута колико вам је тренутно потребно.


На почетак ауто-пута Нови Сад-Зрењанин-Београд укључиће се и Фрушкогорски коридор.
Фото: Коридори Србије

Такође из перспективе Новог Сада, Фрушкогорски коридор биће прикључен на ауто-пут код Каћа, а одатле ће ићи петим мостом преко Дунава, надомак Петроварадина, поред Сремске Каменице где ће се укључити и саобраћајница са четвртог моста, затим кроз будући најдужи тунел у Србији испод Фрушке горе, па поред Ирига, све до Руме.

Овај пут припада категорији брза саобраћајница, што значи две траке по смеру, без зауставних трака уз ограничење 100 километара на час.

До Руме је тренутно потребно око 45 минута, а уз нови коридор време пута скратиће се на 20 минута.


Од Руме до Шапца гради се још један ауто-пут
Фото: Војводина уживо

У питању је деоница од 21,4 километара са ограничењем од 130 километара и новим мостом преко саве дугачким 1.300 метар. Од Руме до Шапца стизаћете за 10 минута, док вам сада треба пола сата.

Од Новог Сада до Шапца стизаћете за отприлике 30 минута, док је сада потребно више од сат времена.


Од Шапца до Лознице биће такође брза саобраћајница

Деоница од 55 километара убрзаће пут од Шапца до Лознице са више од сат времена, на само 33 минута.

Тренутно пут од Новог Сада до Лознице траје нешто више од 2 часа, док ће коришћењем нових траса трајати тек изнад 60 минута.


Што се остатка Србије и путева који нису повезани са Новим Садом тиче, информације су следеће:
Фото: Градске инфо
  • У изградњи је ауто-пут Кузмин – Сремска Рача
  • У пројектовању је брза саобраћајница Обреновац – Остружница
  • У изградњи је део ауто-пута од Остружнице ка Бубањ потоку
  • У изградњи је брза саобраћајница Мала Крсна – Пожаревац – Голубац
  • У изградњи је брза саобраћајница Лајковац – Ваљево
  • У изградњи је ауто-пут Чачак – Појате
  • У пројектовању је брза саобраћајница Пожега – Мокра Гора
  • У пројектовању је ауто-пут Пожега – Брњица/Сушица
  • У изградњи је део ауто-пута Раковраће – Горобиље
  • У изградњи је ауто-пут Приштина – Кончуљ/Бујановац

Zašto je Novi Sad postao grad kranova? (FOTO)

Преузмите андроид апликацију.