Свакако их не поклањају, ствари су мало компликованије, а ово су тајне које вам ауто-салони неће открити…
Ако сте се икад возили крај ауто-салона и видели редове нових аутомобила, вероватно сте се запитали шта се догађа с онима који се никад не продају.
Куда сви иду када дође време да се направи места за најновије моделе? Заступништва их не поклањају. Ствари су мало компликованије од тога.
Ауто-куће су франшизе. То значи да купују нове аутомобиле од произвођача и продају их по вишој цени како би остварили профит.
Стога, након што заступништво купи те аутомобиле, они им припадају. Не могу тек тако непродате послати натраг произвођачу на крају године. Да би зарадили, морају привући купце да их купе. Ово су трикови које продавци аутомобила користе.
Преместе их на друго тржиште
Постоји неколико опција за заступништво када се њихови аутомобили не продају. Они могу послати непродате аутомобиле на друго тржиште где би одређени модел могао бити тражен.
Нпр, већи „Тојотин“ заступник с „Тојотиним“ pick up-ом може га заменити с малим градским „Тојотиним“ заступништвом коме је потребно.
Продају их на аукцијама
Аутомобили се могу продати и на јавним аукцијама. Приликом тога део цене иде аукцијској кући, што значи да заступништво губи много новаца. Друга могућност је коришћење тих аутомобила као заменских кад људи довозе своје на сервис.
Обарају се цене
Коначна опција је снижавање цена. На крају моделне године произвођачи аутомобила и заступништва се желе решити „инвентара“ како се старији аутомобили не би „такмичили“ с новијим моделима.
Савет: куповина аутомобила на јесен је можда и најисплативија јер тада заступништва отварају простор за примерке нових модела те године, а снижавају цене постојећим. Понекад и јако, ако догодине стиже потпуно нова генерација модела.
Da li koristite grejanje i hlađenje auto sedišta? Oprez, možete izazvati probleme
Преузмите андроид апликацију.