Кампања „Нема цену“, Министарства здравља Републике Србије, Друштва Србије за борбу против рака и трговинског ланца малопродајних објеката “Идеа”, успешно је завршена. У току акције грађани Србије, који су куповали јабуке у посебним паковањима, прикупили су 1.000.000 динара!
У розе паковањима налазиле су се две јабуке, а купци су одлучивали да ли ће их платити 200, 500 или 1.000 динара. Кампања је завршена, а на свом званичном Инстаграм профилу трговински ланац је написао:
View this post on Instagram
„Нема цену” вреди милион динара. Када смо добро, добро су и наши најближи, а најсигурнији пут ка томе је превенција болести. Зато смо у одабраним ИДЕА, Рода и Мерцатор продавницама, у октобру месецу представили пројекат “Нема цену” и купцима понудили куповину две јабуке, које немају цену, али много вреде, а вредносни износ су бирали сами купци, од 3 понуђене опције. Изузетно смо поносни што смо заједно са нашим купцима, партнерима, као и нашим запосленима прикупили износ у вредности од милион динара, који ће бити дониран Друштву Србије за борбу против рака. Једно је сигурно – здравље нема цену.“
Преузмите андроид апликацију.