Инстаграм добија ново „визуелно освежење“, а то ће се односити на нови лого, фонт и маркетиншки распоред преко целог екрана. Како се наводи у компанији, нови дизајн ставља садржај у центар са фокусом на једноставност и самоизражавање.
Гардијент
За нови логотип, гардијент, користили су иновативан процес 3Д моделирања како би га учинили живахнијим.
– Узбуђени смо што можемо да оживимо Instagram искуство, кроз енергију нашег поново замишљеног гардијента – наводи се у саопштењу компаније.
Нови тип слова: Instagram Sans
Током дизајнирања Sansа, циљ је био да фонт постане глобално доступан, а то је постигнуто партнерством са језичким стручњацима широм света, како би се друштвена мрежа прилагодила глобалним писмима, укључујући арапска, тајландска и јапанска.
– Instagram Sans инспирисан је елементима дизајна, који наша заједница види сваки дан, нашим логотипом и натписом. Наш нови фонт наглашава наш посебан идентитет.
Нови тип слова биће део Instagram Story-ја и Reels-а – закључили су у компанији.
Kako da slikate hranu za Instagram – Piletina i pirinač nisu fotogenični
Преузмите андроид апликацију.