У Хрватској је потписан први етички кодекс за инфлуенсере.
Кодекс је потписало девет хрватских инфлуенсера и тиме су постали прва светска генерација „добрих инфлуенсера“, односно први из покрета The Good influence Movement.
Ника Илчић, Фран Лауш, Алма Бунић, Матеа Фрајсбергер, Јелена Марковић, Ана Уде, Марио Ротх, Леон Зриле и Марина Орсаг амбасадори су пројекта, веселе се својим друштвеним одговорностима и надају да ће им се ускоро придружити још много инфлуенсера, пише Пословни дневник.
„Поносна сам што је овај пројекат не само успео да окупи инфлуенсере на радионицама, већ их и одушеви на свим нивоима. Једва чекам да нас буде пуно у армији добрих инфлуенсера како би што боље, јаче и шире могли да доносимо позитиву и мењамо наш свет у бољем смеру“, истиче Марина Орсаг.
Иначе, The Good influence Movement мотивише и обавезује инфлуенсере да се посвете одговорном друштвеном деловању и позитивном друштвеном утицају кроз процес сертификовања који ће укључивати едукацију у подручјима психологије, социологије, етике и јавне комуникације. Покрет ће имати и групу стручњака која може да пружи подршку, интерпретацију и додели или одузме сертификат инфлуенсерима.
Према подацима ревизорске куће Хyпе, вредност инфлуенсерског маркетинга и даље расте, од 2019. године до данас порасла је у свету са 6,5 на 13,8 милијарди долара. То доказује да брендови више не би требало да се премишљају о коришћењу инфлуенсера у својој промоцији.
Преузмите андроид апликацију.