Почетна > Бизнис
Бизнис

„Google“ гаси свој „Stadia“ гејминг сервис

Играчи ће имати приступ својим библиотекама игара до 18. јануара 2023. године.
Фото: WikimediaCommons/Y2kcrazyjoker4

Током јула су се појављивале тврдње да „Google“ неће угасити свој „Stadia“ сервис за стриминг игара, али компанија ипак одустаје од овог пројекта након само три године његовог постојања.

Компанија истиче да ће играчи наставити да имају приступ својим играма и моћи ће да их играју до 18. јануара 2023. године. Након тога, „Stadia“ ће се придружити дугачкој листи сервиса и производа које је „Google“ укинуо.

Они, који су инвестирали новац у „Stadia-u“, добиће поврат новца.

„Вратићемо новац за све „Stadia“ хардверске куповине, креиране кроз „Google Store“, као и за све куповине игара и додатака за игре, купљење у „Stadia“ продавници“, истакао је Фил Харисон – потпредседник и генерални менаџер Стадиа сервиса.

„Stadia“ продавница је сада затворена, и нове куповине у њој више нису могуће. Онемогућене су и трансакције у оквиру игара. „Google“ истиче да ће се највећи број обештећење обрадити аутоматски, а корисници неће морати да врате највећи део „Stadia“ хардвера.

Када је у питању разлог овакве одлуке, он не представља изненађење. „Google“ истиче да сервис није имао популарност код публике, какву је компанија очекивала. Овоме је претходило затварање „Google“ интерних студија за развој игара почетком прошле године.

У марту ове године, „Google“ је званично најавио „Immersive Stream for Games“, верзију „Stadia-e“ коју могу да лиценцирају екстерне компаније.

Такође, делује да ће „Stadia“ технологија наставити да живи у другим производима компаније „Google“, као што су „YouTube“, „Google Play“ и „Augmented Reality“ (AR) сервиси.

Poskupljenja hrane promenila navike Amerikanaca

Преузмите андроид апликацију.

Ознаке