Песма „Forever Young“ немачког бенда „Alphaville“ из 1984. је на глобалном нивоу остварила највећу популарност на друштвеној мрежи ТикТок ове године, док је на британским објавама на тој мрежи примећен значајан пораст у коришћењу старих песама, преноси Гардијан.
Од 50 „топ-песама“ на ТикТоку њих 20 је из претходних декада чиме је старија музика, као што су песме групе Бронски Беат и певачице Шаде оствариле велику популарност, а највећи британски хит на ТикТоку је песма “Blood Orange“ аутора Девонтеа Хајнеса, која је употребљена у 1,1 милиона објава.
Шеф одсека који регулише употребу музике на ТикТоку Тојин Мустафа рекао је да је та мрежа створила „равноправни терен“ за музику и да су и старе и нове песме добиле “подједнако љубави“ од корисника ТикТока.
„То уметницима даје прилику да пронађу публику у било којој фази своје каријере. Стварно је дошло до демократизације музике“, рекао је Мустафа.
Како преноси Гардијан, ТикТок има кључну улогу у индустрији музике и да је допринела, поред осталих, и популарности песме „Брат“ који изводи „Charli xcx“, коју је једно време користила у својој кампањи кандидаткиња за председника САД Камала Харис.
Предавачица на смеру музичка индустрија на Факултету у Ливерпулу Холи Теслер рекла је да је интересовање новијих генерација за старију музику сензибилитет карактеристичан за децу рођену деведесетих година, која радије бирају мање познате песме како би се истакла међу вршњацима.
Неке од популарних песама на ТикТоку ове године биле су „Champagne Coast“ од „Blood Orange“, „Forever Young“немачког бненда „Alphaville“, „Another Love“ Тома Одела и „Kiss of Life“ певачице Шаде.
Političari u Velikoj Britaniji za Božić spremaju koktele, ćurke, božićni puding, ali i hamburgere
Преузмите андроид апликацију.