Почетна > Бизнис
Бизнис

Фирме из Србије уговориле извоз од 11 милиона евра на сајму „SIAL“

Компаније из Србије које су се, у организацији Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), представиле на Међународном сајму прехрамбене индустрије „SIAL“ у Паризу имале су више од 1.200 билатералних разговора са потенцијалним партнерима и, према првим анализама, договориле извоз у вредности око 11 милиона евра.
Фото: WikimediaCommons/Dr. British12

Током пет дана трајања сајма, наши привредници највише састанака имали су са заинтересованим партнерима из региона, ЕУ, Турске, Русије, Саудијске Арабије, Израела, Египта, као и Канаде и САД, саопштили су из ПКС.

Испред ПКС-а Бојан Лаловић подсетио је да 29 наших компанија од 15. до 19. октобра у Паризу промовисало производни и извозни потенцијал у оквиру два национална павиљона, једном за готове и другом за замрзнуте производе.

“ITN Group” из Београда, “Yumis” из Ниша, “Стрела Груп” из Лесковца, “Menex” из Крушевца, “Фабрика дечје хране из Бобановаца, “ЕС Комерц из Пријепоља, “Јаffa Crvenka”, “Sanum per Fructus” из Крагујевца, “Tisacoop” из Кањиже и “Будимка” из Пожеге, само су неке од домаћих компанија које су се представиле на сајму.

Како оцењују из ПКС-а, наши привредници задовољни су учцешћем на сајму и оствареним контактима.

Из компаније “Лаки” подсећају да су на сајму четврти пут и да су, упркос паузи због ковида, обновили и остварили нове важне контакте са заинтересованим партнерима из целога света.

“SIAL је одлична прилика да промовишемо наше производе, упознали смо нове клијенте и најновије трендове у производњи хране”, рекао је комерцијални директор Милош Јеремић.

Додао је да су основни производи његове компаније замрзнуто воће – малина, купина, јагода, вишња и боровница.

Изразио је задовољство овогодишњим учешћем на сајму и истакао да је била велика посећеност и интересовање партнера.

Породична фирма “Фриго-Паун” представила се, такође, са замрзнутим воћем, успоставила нове контакте и да из фирме оцекују наставак договора са потенцијалним купцима након сајма.

Из те компаније уакзују на велику подршку ПКС и РАС која је веома значајна малим и средњим компанијама, јер им омогућава већу видљивост него да наступају самостално.

Сајам SIAL се одржава сваке друге године, а након четворогодишње паузе због пандемије, на овој водећој светској смотри прехрамбене индустрије у Паризу окупило се више од 7.200 излагаца из 119 земаља са преко 400.000 квалитетних производа, навели су из ПКС-а.

TOS i Er Srbija pospešuju turizam – španski turoperateri u Beogradu

Преузмите андроид апликацију.