Филм “Барби“ остварио је зараду од милијарду долара само 17 дана након што се појавио у биоскопима, што је први пут да остварење неке редитељке оствари такву зараду.
“Нико осим Грете Гервиг није могао да оживи ову међугенереацијску икону и њен свет у тако смешној, емотивној и забавној причи, која је цео свет обојила у ружичасто“, изјавио је председник дистрибуције у компанији Ворнер Брадерс, Џефри Голдстајн.
Он је навео да дуги редови у биоскопима и гледаоци који се враћају да поново погледају филм “доказују да су се филмови вратили“ након што је биоскопска индустрија била на удару пандемије ковид-19 и пораста популарности стриминг платформи, преноси Би-Би-Си.
Филм у којем главне улоге тумаче Марго Роби и Рајан Гослинг до сада је зарадио 459 милиона долара у САД и 542 милиона долара у другим државама.
Међутим, “Барбилијарда“, како зарађивање милијарде описују у Ворнеру, се не може назвати подвигом, пошто је већ пет филмова постигло исти успех након пандемије и то последњи наставак “Спајдермена“, “Топ ган – маверик“, “Парк из доба Јуре“, “Аватар 2“ и “Супер Марио браћа“.
Би-Би-Си наводи да је маркетиншка кампања која је претходила приказивању “Барби“ била веома успешна и да су многи гледаоци често гледали “Барби“ заједно са “Опенхајмером“ редитеља Кристофера Нолана.
Уз филм “Барби“ објављен је и аблум са музиком из филма, а склопљено је више од 165 партнерских кампања са разним произвођачима у свету, и поред тога што је компанија Мател која производи “Барби“ лутке објавила да је продаја лутака опала за 12 одсто до краја јуна.
Охрабрена успехом “Барби“, компанија Мател наводи да ће своја холивудска остварења добити и други брендови играчака, попут “Барнија“, “Hot Wheels“ и “Поли Покет“.
Tiktok očekuje novčana kazna zbog kršenja pravila privatnosti EU
Преузмите андроид апликацију.