Почетна > Бизнис
Бизнис

Евростат: Онлајн продају у ЕУ користи око четвртина предузећа

Према последњим подацима Евростата, 23,8 одсто предузећа у Европској унији користило је онлајн продају током 2023. године.
Фото: Freepik/benzoix

Канцеларија ЕУ задужена за статистику напомиње да је то за 6,6 процентних поена више него 10 година раније, када је онлајн продају користило 17,2 одсто фирми.

Међу земљама Европске уније, Литванија је имала највећи удео предузећа која се баве онлајн продајом (42,1 одсто), испред Ирске (39,6) и Данске (38,8).
С друге стране, Луксембург је имао најниже учешће (12,2 одсто), а следе Румунија (14,7) и Бугарска (15,1).

Што се тиче величине предузећа, 46,5 одсто великих предузећа (250 или више запослених људи) у ЕУ је обављало онлајн продају у 2023, што је повећање од 7,3 одсто у поређењу са 2013. годином (39,2 одсто).

Међу средњим предузећима (од 50 до 249 запослених), 30,5 одсто је користило онлајн продају, што је повећање од 5,8 процентна поена у односу на период од пре десет година (24,8 одсто).

Најмањи удео био је код малих предузећа (10 до 49 запослених), јер се свега 21,9 одсто бавило онлајн продајом у 2023. години, што је раст од 6,6 одсто у поређењу са 2013. годином (15,3).

 

Ekonomska aktivnost u privatnom sektoru Nemačke u porastu drugi mesec zaredom

Преузмите андроид апликацију.