Када ауто оставите напољу, увек морате да рачунате на временске (не)прилике.
Након што заврше вожњу, већина возача ће одмах активирати и ручну кочницу.
Аутомобил увек треба да буде остављен тако да буде безбедан, а обзиром на то да многи немају могућост да своје возило оставе у гаражи, на отвореном треба рачунати и на временске (не)прилике.
Једна од њих је, свакако, и зимска хладноћа која ствара бројне проблеме.
Рецимо, може да замрзне ручну кочницу.
Некада ће се замрзнути кабл ручне кочнице, а може да се замрзне и механизам који држи точкове, односно површина кочионе облоге и диск или бубањ.
Шта урадити у таквој ситуацији
Замрзавање кочнице ћете осетити ако вратите ручицу кочнице без већег отпора, односно ако осетите да је напетост у ручици кочнице попустила.
Једноставно, крените лагано (али заиста лагано), напред – назад. По неколико центиметара – да не оштетите кочиони систем. Поновите то неколико пута. Уколико кочница не попусти, пронађите продужни кабл и на њега спојите фен за косу. Уперите топао ваздух у точкове које држи кочница – обично је то задњи пар, и то би требало да буде довољно да она отпусти ледени стисак.
Šta se dešava sa benzinom i dizelom ako predugo stoje u rezervoaru?
Преузмите андроид апликацију.