Произвођач авиона Ербас појачава тестирање нове технологије крила док креира будући нови модел, који би наследио најпродаванију серију А320, иако се бори за смањење трошкова израде.
Британски министар индустрије Нусрат Гани отворио је данас фабрику за технологију крила у југозападној Енглеској, која би требало да помогне у изради крила, која су дужа, лакша, виткија и имају преклопне врхове за одрживије летење, пренео је Ројтерс.
„Наш програм је да припремимо технологије, које ће нам бити потребни за следећу генерацију Ербасових авиона, шта год да је то“, рекла је новинарима шефица Ербасовог програма „Wing of Tomorrow“ Сју Партриџ.
Отварање се догађа у моменту када Боинг истражује примену издужених ултралаких крила названих „Тransonic Truš-Braced Vings“.
Избор дизајна крила и метода производње од било ког произвођача, заједно са развојем мотора, обликоваће конкуренцију авиона у другој половини века.
Извори из индустрије процењују да Ербас троши „стотине милиона“ долара на „Wing of Tomorrow“.
Званично, истраживање би могло бити од користи било ком пројекту, али све очи су упрте у наследника А320 са једним пролазом, за који је Ербас рекао да би могао да буде уведен између 2035. и 2040. године.
Партриџ је навела да компанија развија „композитне материјале како би избацила тежину из крила, али оне морају да буду по правој цени и правој могућности производње“.
Тренутно најпродаванији А320/321 и конкурентски Боинг 737 направљени су од алуминијума, али дизајнери верују да ће композити омогућити да будућа крила буду сужена на нове ефикасне начине.
Главна препрека је то што су композитни делови превише скупи за производњу – јаз који је теже надокнадити на А320 и 737 по високим ценама него на већим млазњацима који су већ направљени од композита.
Партриџ је рекао да је Ербас у преговорима са најмање три добављача о смањењу трошкова.
Haos na aerodromima u SAD uoči praznika, otkazano ili pomereno 3.000 letova
Преузмите андроид апликацију.