Почетна > Бизнис
Бизнис

Ер Србија: План је отварање летова за Хавану и Чикаго

Ер Србија је у јулу отказала мање од 0,3 посто укупног броја летова што је знатно мање од других авио-компанија, а нека од тих отказивања била су наметнута једнострано од стране различитих аеродрома, рекао је данас директор Ер Србије Јиржи Марек за Блиц.
Фото: Wikimedia Commons

„Желимо да престигнемо предепидемијске резултате пословања и то најкасније у 2023. години“, рекао је Марек.

Наводи да већ сада имају 30 одсто више чартер-летова у односу на 2019. годину, што сматра доказом да су људи жељни путовања, те да је потражња за туристичким дестинацијама велика.

„Реч је пре свега о летовима ка популарним туристичким тржиштима, као што су Шпанија и Италија и резултати на тим дестинацијама су превазишли наша очекивања“, рекао је он.

Марек каже да се Ер Србија одлучила на експанзију дуголинијског саобраћаја са балансираним приступом ка истоку и ка западу.

„Ширење ка истоку је тренутно ограничено услед пандемије, па ће ка Кини бити отворена једна линија – до Тјенђина, уз могућност да се касније успоставе посебни летови ка Пекингу и Шангају. Када је реч о западу, наш саобраћај ка САД од априла следеће године додатно ћемо појачати успостављањем директних летова до Чикага“, рекао је он.

Додао је да су за 2023. планирани летови за десетак нових дестинација.

„Уједно почињемо да разматрамо и дуголинијске летове до појединих егзотичних дестинација. У том смислу гледамо и ка истоку и ка западу, а једна од таквих дестинација која нам се чини све извеснија за предстојећу зимску сезону је Хавана“, рекао је он.

Он је подсетио да се до Њујорка лети од 2016. године те да је та линија сазрела и профитабилна, а да је њом до сада превезено око 400.000 путника.

Као посебне врлине компаније Марек истиче адаптилност и флексибилност, због чега могу да брзо повећавају или смањују капацитете, те истиче да имају довољно радне снаге.

Додаје да је Ер Србија недавно расписала конкурс за запошљавање кабинских посада, припремајући се за нове дестинације, а за два дана се јавило више од 200 кандидата.

Наводи да је Ер Србија део напора у авио индустрији усмерених на заштиту животне средине и одрживост.

“ У том контексту је и наш програм обнове флоте у оквиру којег смо приземљили некадашњу боинг флоту, коју су чинили старији авиони, сада замењујемо старије АТР авионе новијим“, рекао је он.

Марек је оценио да промена у власничкој структури где је Етихад смањио свој удео на 18 посто, док је власништво Србије достигло 82 процента, не утиче на свакодневно пословање.

„Ипак дугујемо велику захвалност Влади Србије као већинском власнику која је схватила значај националног авио-превозника током пандемије“, рекао је он и додао да је та подршка помогла да се Ер Србија брзо врати на тржиште и започне снажну експанзију“, навео је он.

Sindikat podneo prijavu protiv direktora firme Teklas

Преузмите андроид апликацију.