Епл је недавно објавио да је поднео тужбу против групе НСО из Израела. Епл је објаснио да је НСО Група експлоатисала сада закрпљену рањивост, како би пробила сигурност иОС уређаја.
Истог дана када је Епл најавио тужбу, компанија је објавила и чланак о систему подршке корисницима. У тој објави, Епл открива како планира да упозорава кориснике о потенцијалним претњама.
Ако компанија посумња да је неко хаковао Епл уређај, обавестиће кориснике на два начина.
Прво, Епл ће приказати обавештење о претњи на врху странице, када корисник посети и пријави се на сајт appleid.apple.com. Поред тога, Епл ће послати имејл и iMessage обавештење на број телефона и адресу е-поште повезаних са Епл ИД-ом корисника. Свако од ових обавештења о претњи ће појаснити додатне кораке које корисник може да предузме да заштити своје уређаје.
Епл објашњава да не постоји савршен систем за откривање напада. Чак и ако добијете обавештење о претњи, то не мора да значи да је страна влада хаковала ваш телефон. Могуће је да нека Епл обавештења о претњама могу бити лажни аларми или да неки напади нису откривени.
Еплова обавештења о претњама никада од корисника неће тражити да кликнете на линк, отворите датотеку, инсталирате апликацију или откријете своју лозинку. Ако желите да знате да ли је обавештење аутентично, пријавите се на Епл ИД сајт. Ако не можете да пронађете обавештење на врху странице, неко покушава да вас превари.
Napajanje domaćinstva isključivo solarom zabeleženo u Australiji
Преузмите андроид апликацију.