Jедан од извршних директора Епла, Џеф Вилијамс, јуче је најавио крајње несвакидашњи потез компаније.
Биће да је регулатива у области мобилне телефоније добро притисла, чим је руководство одлучило да покрене Self Service Repair иницијативу.
Као што се из назива може наслутити, Епл планира да почетком наредне године (за почетак само на територији САД) почне са продајом резервних делова, компонената и наменских алата како би власници Ајфона или Мек рачунара могли самостално, у удобности свог дома, да их сервисирају. Претпоставићемо да се не ради о неким крупним захватима, већ о пукој замени екрана, батерије или камере.
Како ће просечни корисник ових уређаја знати шта му је чинити? Па, по сличном принципу као и лиценцирани Епл сервисери широм света, имаће приступ упутствима (строго текстуалним) путем Self Service Repair онлајн стора.
Наводно, овакве интервенције неће угрозити гаранцију уређаја. То на прву лопту делује нереално стога треба очекивати нека “ситна слова” код услова коришћења.
Будући каталог красиће више од 200 различитих делова и алата, а солидна погодност, бар за Американце је, што ако пошаљу покварени део на рециклажу, остварују попуст приликом куповине.
Da li je milion dolara dovoljno za odlazak u penziju u Americi?
Преузмите андроид апликацију.