Почетна > Бизнис
Бизнис

Данас је две године ПЕПКА на српском тржишту

Компанија у нашој земљи има 115 продавница и ради већ две године на нашем тржишту.
Фото: PrtSc/Super_Sklepy/YouTube

Европска мрежа продавница „Пепко” нема проблеме у пословању и финансијске потешкоће њиховог власника „Штајнхоф интернешенел холдингса” не утичу на њихове даље планове, саопштено је из ове компаније.

Како би спречили даље спекулације из „Пепка” поручују да ова фирма већ неколико година послује као самостална и на берзи је, са сопственим финансирањем и јаким билансом стања, те да проблеми које има њихов власник неће променити даљу стратегију и развој.

Компанија која послује у 20 европских држава у нашој земљи има 115 продавница и на овом тржишту се позиционирала као ланац који нуди производе по врло приступачним ценама.

У Србији су прве продавнице отворили пре две године и пре доласка на наше тржиште, овај трговац је у Адрија регион ушао преко Хрватске, а онда и Словеније.

Иначе, „Пепко” је према неким оценама, најбрже растући европски трговачки ланац, чија је стратегија да нуди производе за породицу и домаћинство по ниским ценама.

Компанија има више од 3.000 продавница у 17 земаља, од Естоније до Бугарске, Италије и Шпаније, укључујући и више од 26.000 запослених. Недавно је овај трговачки ланац најавио даљи стратешки напредак, уз раст прихода и профита.

Како су навели, њихови приходи су за девет месеци порасли за 19,3 одсто достигавши 4,2 милијарде евра. Акционари „Штајнхоф интернешенела” су, да подсетимо, прошле недеље одлучили да угасе фирму после петогодишње саге која је почела великим рачуноводственим скандалом.

„Инфлација је висока у Европи, али ипак настављамо са политиком ниских цена које посебно значе купцима са ограниченим буџетом”, саопштили су, између осталог, из ове компаније.

Tiktok očekuje novčana kazna zbog kršenja pravila privatnosti EU

Преузмите андроид апликацију.