Светла за маглу су корисна, али остављање светла за маглу када је видљивост добра је, пре свега, израз недостатка културе вожње.
Посебно сметају задња светла за маглу, која ће сметати возачима иза вас.
Kада је магла на моторном и прикључном возилу, морају бити укључена кратка светла за осветљавање коловоза, или светла за маглу, или оба светла истовремено.
Такође, задња светла за маглу на моторним возилима или приколици могу да се користе само у магли иу случају смањене видљивости.
Светла за маглу на предњем делу возила могу бити беле или жуте, а црвене на задњем делу. Дакле, јасно је наведено да се ова светла могу користити у случају смањене видљивости.
Како се дефинише смањена видљивост?
Смањена видљивост постоји ако због неповољних атмосферских или других услова (магла, снег, киша, прашина, дим и сл.) возач не може јасно да види друге учеснике у саобраћају или путоказ на удаљености од најмање 200 метара на путу ван насеља, односно од најмање 100 метара у насељу.
Дакле, у случају смањене видљивости или магле, можете укључити светла за маглу.
У Немачкој је мало другачије, па, на пример, можете да упалите задње светло за маглу само ако видљивост падне испод 50 метара, а то укључује само маглу – не кишу и снег.
Преузмите андроид апликацију.