Почетна > Живот и стил
Живот и стил

Да ли сте приметили? Овај детаљ на рекламама за сатове је све само не случајан!

Да ли сте се икада запитали зашто на свим рекламама за сатове, казаљке увек стоје на истом месту? У питању је невероватно једноставан, али маркетиншки генијалан трик!

Фото: Pixabay/thepassenger
Осмех који продаје

Један од главних разлога је визуелни ефекат. Када казаљке показују 10:10, оне формирају облик који подсећа на насмејано лице. Овај суптилни детаљ подсвесно ствара позитивне емоције код посматрача и повезује се са брендом сата. Ко не жели да купи нешто што га чини срећним?

Савршена презентација

Поред тога, овај положај казаљки идеалан је за истицање кључних елемената на сату. Лого произвођача, који се најчешће налази испод броја 12, остаје потпуно видљив. Такође, све додатне функције сата, попут приказа датума или хронографа, нису заклоњене и долазе до изражаја.
Естетика симетрије

Симетрија је одувек била привлачна људском оку. Положај казаљки на 10:10 ствара визуелну равнотежу на лицу сата, чинећи га естетски допадљивијим.

Зашто не 8:20?

Некада је био популаран положај 8:20, али се од њега одустало јер је визуелно асоцирао на намрштено лице – супротан ефекат од оног који се жели постићи.

Демантовање легенде

Постоји и мит да је 10:10 означавало време смрти познатих личности попут Линколна или Кенедија, али за то нема никаквих доказа. Истина је много прозаичнија – све је у доброј маркетиншкој стратегији и визуелном утиску.

Како да правилно чувате шминку и козметику

Преузмите андроид апликацију.