У последње две године електронска трговина доживела је експанзију у Србији. Пандемија је допринела да се о е-комерцу прича скоро свакодневно и број трансакција је порастао неколико стотина одсто. Трговци су бележили раст, али су се током овог развоја електронске трговине јављали и различити проблеми које је требало решавати у ходу.
Како је речено на панелу о развоју електронске трговине који је организовала компанија „Делез Србија”, на територији наше земље тренутно има око четири милиона потрошача који су куповали путем интернета, што представља велики потенцијал за развој овог вида куповине.
Према речима Ивана Минића, консултанта у области електронског пословања, који већ дуго прати дешавања на овом пољу у нашој земљи, дигитализација бизниса не значи да напрасно сваки посао постаје потпуно дигиталан.
„У разним аспектима пословања технологија може да се искористи како би се ствари поједноставиле, убрзале, боље испратиле или измериле, а у неким случајевима и боље урадиле“ навео је Минић.
Председница е-комерц асоцијације Зорана Милидраг, казала је да се у последње две године десио нагли раст е-комерца, али је много важније што се тај тренд и задржао.
„Трговци су схватили важност дигиталне економије и колико је неопходно да обаве дигиталну трансформацију. То је довело до унапређења услуга, квалитетнијег сервиса, боље испоруке и понуде, планирања да и овај канал продаје може да се користи подједнако. То су купци препознали, почели да стичу поверење и да све више долазе, али и да се враћају. Из године у годину види се бољитак, мада је и даље неопходна континуирана едукација и купаца и трговаца, то је паралелни процес, како би комплетан дигитални еко-систем био још бољи“ рекла је Милидраг.
Преузмите андроид апликацију.