LinkedIn пословна, друштвена мрежа је многима „одскочна даска“ за проналажење посла и, уопште, упознавање с људима из бизниса, али, исто тако – у 99% случајева корисници греше приликом креирања профила.
Џош Стимл, један од најчитанијих аутора WSЈ-а и USA Today-а, такође и творац књиге „60 Days to LinkedIn Mastery“, каже да је LinkedIn малтене „неопходна алатка за потребе умрежавања“.
Сајт тренутно има скоро 740 милиона налога, а све што је потребно, каже, јесте неколико „скупих грешака“ које ће људе из бизниса натерати да са вашег пређу на друге профиле. Да ствар буде гора, већина људи чак ни не схвата где и када греше на платформи.
Елиминисањем ових уобичајених грешака, сваки профил може бити солидно подешен и постати далеко ефикаснији на мрежи, што ће свакако и вама донети више користи.
Мрачан наслов
Морате привући нечију пажњу, баш као што наслов у новинама треба да привуче читаоце. LinkedIn наслов би требало да буде кратка „реклама“ о томе шта читалац може очекивати на профилу.
То је прва ствар коју ће људи видети, па је важно оставити позитиван први утисак. Али, то не значи нужно да треба да испишете назив свог радног места. Уместо тога, усредсредите се на коришћење кључних речи и радњи које су релевантне за ваш рад. Најбољи наслови су кратки, имају испод 120 карактера, упечатљиви.
Непрофесионална фотографија
LinkedIn је знатно другачија друштвена платформа у односу на Фејсбук и Инстаграм, а критеријуми за „прихватљиве фотографије“ су од суштинског значаја. Другим речима, заборавите на фотографије с плаже, из кафића, у купаћем костиму, са журке или ако носите наочаре за сунце.
Професионални профил и насловна фотографија су кључне компоненте LinkedIn-а. Фотографије, каже Џош, треба да пружају осећај квалитета, смирености и да наговесте карактер.
И профилна и насловна фотографија би требало да буду једноставне, најбоље је не ризиковати превише у том погледу.
Радна биографија
Можда је најчешћа грешка коју људи праве на LinkedIn профилима везана за одељак где треба написати нешто о себи, али у пословном смислу. Дакле, не треба да истичете приватне детаље, већ оне из посла.
Радна биографија треба да буде прилагођена критеријумима позиције за коју се пријављујете. Не заборавите да будете концизни у писању, јер студије показују да се најефикаснији одељци О мени могу „прелетети“ за 30 секунди или мање.
Вештине и искуства, са недостатком фокуса
Релевантни одељак о вештинама и искуствима које имате треба да подржи тврдње изнете у вашем одељку „О мени“. Овај део на профилу је критичан јер 69% професионалаца цени проверене вештине више од факултетске дипломе.
Али, није поента да наведете сваку вештину и искуство које поседујете, већ да останете фокусирани и релевантни за своје професионалне циљеве. Профил са десетинама наведених вештина не мора нужно да импресионира, посебно ако нису релевантне за вашу област.
Непостојање личног URL-а
У питању је веб адреса. Креирање личног URL-а за ваш LinkedIn профил је једноставан корак који додаје један нови ниво легитимитета сваком профилу.
Нажалост, они који једноставно иду са подразумеваном поставком насумичних бројева и слова – изгледају мање професионално од оних који одвоје време за прилагођавање.
Непоседовање личне URL адресе има неколико негативних недостатака, од којих је најнепосреднији тај што људима постаје теже да запамте или пронађу ваш профил. Такође, можете показати степен лењости или техничке неспособности, од чега ниједно није од помоћи било ком професионалцу.
Преузмите андроид апликацију.