Количина новца који Конзервативна и Лабуристичка партија у Британији користе на платформама Фејсбук и Инстаграм повећана је више од 10 пута од почетка 2023. године, преноси Скај њуз.
Очекује се да се улагања повећају за додатних 80 одсто након што су платформе промениле правлиа о “таргетирању“ политичких огласа, тако да сада више иду у корист двема највећим партијама у Британији.
Мање странке су се жалиле на промене, при чему су Либералне демократе саопштиле да су правила за предстојеће изборе направљена тако да иду у корист конзервативаца као, како тврде, странке са најдубљим џепом.
Од свих политичких огласа на платформама Фејсбук и Инстаграм у Британији, Конзервативна партија пласирала је 52 одсто њих, Лабуристичка 45 одсто, а Либералне демократе платиле за свега 1.6 одсто огласа, Странка зелених 0.5 одсто и Реформистичка странка 0.2 одсто.
Скај наводи да ће корисници Фејсбука и Инстаграма старији од 50 година у будућонсти верованто видети огласе Конзервативне странке који се односе на економију, или поруке Лабуриста које се односе на пораст насилних напада са оружјем, док ће млађи од 40 вероватно видети поруке “директно“ од премијера Сунака, или од Лабуриста који говоре о онима који избегавају плаћање пореза.
Kineska kompanija Lenovo predstavila prototip laptopa sa prozirnim ekranom
Преузмите андроид апликацију.