Београдски сајам је за 84 године, колико постоји, угостио више од 60 милиона посетилаца и организовао више од 3.300 сајамских манифестација, са око 500.000 излагача из 180 држава.
Београдски сајам се „устоличио“ као један од лидера у креирању и реализацији привредног живота и тржишног амбијента земље, саопштено је из Београдског сајма поводом обележавања годишњице.
На Београдском сајму је 11. септембра 1937. године одржана прва манифестација на Старом сајмишту.
Управа сајма поручује да је спремна за нове подухвате, с намером да сваки следећи рођендан дочека као успешна компанија, указујући добродошлицу старим и новим излагачима и посетиоцима.
Београдски сајам је откако постоји променио локацију, ширио инфраструктуру, унапређивао услуге и померао стандарде, обележавајући цео један век спајањем српске привреде са светом и промоцијом разноврсних цивилизацијских достигнућа на српском тржишту.
Без обзира на услове које је изазвала пандемија, Београдски сајам одржава бројне активности и манифестације из друштвених, културних и спортских сфера јавног живота.
Најављене четири манифестације које ће бити одржане ове јесени
Прва је Међународни сајам графичке, папирне и креативне индустрије, планиран од 20. септембра до 2. октобра, потом следи Међународни сајам медицине и стоматологије од 7. до 9. октобра, те ће се од 11. до 14. октобра представити 10. Међународни сајам наоружања и војне опреме „Партнер 2021“.
Кулминација овог дела сајамске јесени, пише у саопштењу, биће велика конференција несврстаних земаља коју од 11. до 12. септембра организује Србија поводом јубилеја, а то ће бити највећи међународни скуп одржан у свету ове године.
Београдски сајам се придружио борби против пандемије
Уступањем просторија оболелима од короне, реализовањем вакцинације у хали 3, организовањем дигиталних трибина у част 65. Сајма књига, организовањем Светског купа у рвању у посебним условима и многим другим активностима, наводи се у саопштењу и истиче да је БГ сајам подигао стандарде престонице на светски ниво.
Чекајући боља времена, наводи се у саопштењу, палета сајамских услуга оплемењена је студиом за фотографисање, снимање и продукцију аудио и видео материјала, намењеним за комерцијалну експлоатацију.
Манифестације посвећене пољопривреди, органској производњи и хортикутури које је сајам омогућио реализоване су као сајамско-конференцијски догађаји на највишем организацијоном, дигиталном, технолошком и безбедносном ниво.
Своју подршку компанија даје и министарству просвете и Универзитету , омогућивши да се одржи полагање пријемних испита у епидемиолошким безбедним околностима.
Сајам је на крају августа одржао велики промотивни скуп организатора и излагача на предстојећем, јубиларном 10. Међународном сајму наоружања и војне опреме „Партнер 2021“, највећем и најзначајнијем сајму наоружања и војне опреме у југоисточној Европи, који ће бити одржан од 11. до 14. октобра ове године.
„Живот и оптимизам у сајамски простор унело је и тромесечно снимање познатог кулинарског ТВ-шоуа у једној од хала Београдског сајма. Београдски сајам се овим путем захваљује на свим лепим жељама и честиткама које је последњих дана добио из свих делова земље и света. Као и током претходне 84 године, он ће то поверење знати да оправда“, наводи се у саопштењу.
Прочитајте још вести из света бизниса.
Преузмите андроид апликацију.