Промет у ресторанима Мекдоналдса неочекивано је опао у првом кварталу ове године, јер је економска неизвесност оптеретила госте, јавио је данас АП.

Продаја у истим ресторанима Мекдоналдса, или продаја на локацијама отвореним најмање годину дана, пала је за један одсто глобално у периоду од јануара до марта.
Проблем је био посебно изражен у ресторанима у Сједињеним Америчким Државама, где је продаја у истим ресторанима пала за 3,6 одсто.
То је био највећи пад у САД који је Мекдоналдс видео од 2020. године, када је пандемија затворила продавнице, ресторане и друге јавне просторе широм земље.
Опадање поверења потрошача штети потражњи у САД за Мекдоналдсом и другим сличним ланцима ресторана.
Мекдоналдс је одговорио проширењем свог менија по повољним ценама у САД, који омогућава купцима да купе једну ставку за један долар, када купе ту ставку по пуној цени.
Приходи ланца ресторана у Чикагу пали су за три одсто на 5,95 милијарди долара, што је мање од прогнозе аналитичара од 6,09 милијарди долара, према ФацтСет-у.
Акције Мекдоналдс корпорације пале су за нешто више од један одсто пре него што је данас отворена берза.
Прошле недеље је ривал Мекдоналдса, Чипотл такође пријавио слабију продају у истим ресторанима у првом кварталу.
Генерални директор Чипотла Скот Боутрајт, рекао је да је забринутост због економије “огроман разлог” зашто потрошачи ређе ручавају напољу.
Астероиди: НАСА прати свемирску стену величине куће у близини Земље
Преузмите андроид апликацију.