Национална анкета Инспектората образовања у Холандији показала је да многи ученици другог разреда средње школе немају читалачке вештине потребне за наставак образовања.
Анкетом су обухваћене две основне читалачке категорије: 1Ф – основни ниво писмености, и 2Ф, који је потребан за самостално функционисање у друштву и праћење наставе у средњој школи, преноси Ен-Ел Тајмс.
Према извештају Инспектората, већина ученика није постигла ниво 1Ф.
„Читалачке вештине већине ученика нису довољно развијене“, наведено је у извештају.
Инспекторат је предложио неколико мера за побољшање читалачких вештина, заснованих на саветима стручњака.
Најважнији савет је подстицање ученика да више читају – потребно је да се више времена посвети читању у школи и да се обезбеде књиге са занимљивим садржајем.
Преузмите андроид апликацију.