Компанија Амазон обуставила је контроверзну маркетиншку кампању у којој су плаћали радницима да твитују о томе колико воле фирму, пише „Фајненешел тајмс“.
Радницима у складиштима највећег интернет продавца било је плаћано да шире позитивне импресије о компанији и да поричу широко распрострањену причу о проблемима на радном месту – попут тога да су запослени приморани да уринирају у боце како би постигли тражени учинак, преноси „Верге”.
Према интерним документима које је обелоданио „Интерцепт” прошле године, кампања је лансирана још 2018. као одговор на лавину критика у вези са Амазоновим условима безбедности на радном месту. Радници су селектирани према њиховом „великом смислу за хумор“ и речено им је да одговарају „учтиво и једноставно“ критичарима компаније, укључујући и званичнике и политичаре.
Према једном истраживању нађена су најмање 53 активна налога на Твитеру, али је примећено да су корисници употребљавали сличне изразе, твитове и слике, па су чак и мењали међусобно налоге, стварајући непрегледне и преклопљене идентитете.
Многима је то деловало исувише извештачено да би било схваћено озбиљно, па су ти налози брзо постали предмет критика и спрдње. Томе наравно није помогла ни чињеница да је свако себе могао назвати Амазоновим амбасадором на Твитеру, па су се ускоро појавиле и пародије на ту тему.
Преузмите андроид апликацију.