То што Европом буја незадовољство становника великих туристичких градова који се буне против масовног туризма, не погађа много компаније за изнајмљивање смештаја.

Интересовање за путовања неће престати, може се само преселити на друге, мање посећене, дестинације, а то за њих значи додатну зараду и још веће провизије.
Ар-Би-Ен-Би је као једна од водећих компанија увела за сваки случај и додатну понуду на својој платформи – осим смештаја, почели су да се баве и промоцијом локалних предузетника.
Корисници ће тако имати прилику да закажу и услуге фризера, фотографа, козметичара…
Према писању америчких медија, ова дигитална платформа је проширила пословање и укључила услуге попут организовања посета музејима, курсева кувања, часова јахања, али и различите друге услуге које свима могу затребати када се налазе на некој туристичкој дестинацији.
– Хотели имају нешто што ми немамо, а то су услуге – рекао је главни извршни директор Ар-Би-Ен-Би-ја Брајан Чески.
Понуда ће за почетак, додао је, бити покренута у 260 градова и у 10 категорија, укључујући услуге тренера и фотографа, али ће се број тих услуга с временом само повећавати.
Која је визија ових магова дигиталног пословања? Како су објаснили, реч је о радикалној промени апликације која се досад користила само неколико пута годишње, и то за резервисање смештаја. Од сад ће она имати ширу сврху и служиће корисницима за све друге услуге.
Интересантно је да они користе само досадашњу популарност апликације која се из дана у дан све више отвара за нове предузетнике који имају шта да понуде.
Аналитичарка Каролина Миланези је изјавила да би овај потез могао променити начин на који берза посматра ову компанију, те да би она, уместо досадашњих процена кроз призму броја ноћења, убудуће могла да добије статус технолошке платформе.
Они сада, кажу стручњаци, улазе у област у којој имају конкуренцију, а биће и у обавези да поштују већи број прописа.
Преузмите андроид апликацију.